Gluténmentes Budapest

GlutenFree Budapest

GlutenFree Budapest

Nyugati Cöli Bisztró - gluténmentesen a város szívében

Nyugati Cöli Bisztró - the new glutenfree bistro in the heart of the city

2016. június 24. - 2travelers

img_1641.JPG

 

A Nyugati cöli bisztró nemrég nyitotta meg kapuit a város szívében, a Nyugati térnél , és csak gluténmentes ételek kaphatóak náluk. 
Én ugyan bisztró nev miatt azt hittem hogy lesz többféle leves, főétel , napi ajánlat, de a koncepció más egy kicsit mint ahogy én azt képzeltem . Egy napi ajánlat volt -aznap spenótos gnocchi -, illetve pizzák és palacsinták közt lehetett válogatni. Azért ez sem rossz! Ezen kivul persze többféle péksütemény van, édesek és sósak egyaránt nagy választékban kaphatóak. Én a vagdaltos falatkákat próbáltam ki amíg várakoztam a Hawaii pizzámra . Egy kicsivel több hús mehetne a falatkákba, de nagyon finom es laktató .

A kiszolgálás gyors, az ott dolgozók kedvesek és segítőkészek voltak. A palacsintaból volt kóstoló, így abból is ettem egy falatot-hát az valami isteni! Pláne hogy hónapok óta nem ettem palacsintát! 
Szerencsére pizza hamar elkészült, kb. 10 perc alatt, így nem nassolgattam tovább.  Elvitelre kértem mert már nem volt időm ott elfogyasztani.
A pizza 32 cm-es, a paradicsomszósz nagyon finom rajta, és a sonkával , sajttal és az ananásszal se spóroltak. Az itteni pizzát a vastagtésztás pizzák kedvelőinek ajánlom,ráadásul nagyon emlékeztetett a Pizza Hut -ban megszokott ízre. Laktató, én személy szerint két napig ettem! 
Nagyon örülök, hogy egyre több ilyen hely nyílik a városban , és a gluténérzékenyeknek sem kell lemondania a reggeli péksütiről vagy egy jó pizzáról ebédre!
A bisztró címe:
Nyugati Cöli Bisztró
VI. Jókai utca 40.
fullsizerender_54.jpg
Nyugati cöli bisztró - the new glutenfree bistro in the heart of the city

The Nyugati cöli bistro just in the city center, close to the western train station at Nyugati square. They only sell gluten free products.
On the day I've visited they offered different types of pizzas and pancakes for lunch and the dish of the day was a gnocchi with spinach . They also sell bakery products , sweet and salty ones as well. I tried a small pastry filled with meat,while I was waiting for my pizza,  it was tasty, but a bit more meat would make it even better.
I tried the pancake too, it was amazing, next time I'll get a few for lunch. 
I asked for the Hawaii pizza, for take away, luckily it got ready quickly and I couldn't taste more snacks. The pizza is 32 cm , the tomato sauce is delicious, and the toppings are decent too. The dough is tick, the flavours remind me to Pizza Hut, it's very filling, took me two days to finish the whole pizza.
I'm so glad that more and more gluten free restaurants open in the city center , at least we don't miss out on the delicious pastries with our morning coffee, or a pizza for lunch!
The adress of the bistro:
Nyugati Cöli Bisztró
VI. Jókai utca 40.
fullsizerender_55.jpg
fullsizerender_53.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenfreebudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr18838208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása