Gluténmentes Budapest

GlutenFree Budapest

GlutenFree Budapest

Nyár, napsütés és Anjuna Ice Pops

Sunshine, happiness and Anjuna Ice Pops

2016. június 03. - 2travelers

fullsizerender_52.jpg

Végre itt a jóidő, és azzal együtt a fagyiszezon.  Kíváncsian vártam már, hogy megnyisson az Ajuna Ice Pops, ugyanis itt minden fagyi gluténmentes, laktózmentes , természetes összetevőkből készül, és vegán, és mindezek mellett akad köztük cukormentes is! Nem vagyok egy nagy fagyi rajongó, de erre még én is felkaptam a fejem! Alig tudtam választani a rebarbarás-epres, a piemonti mogyorós , a mangós , és a pisztáciás közt, de végülis az utóbbira esett a választásom . Nagyon finom, krémes, nem túl édes, egyszóval nekem nagyon bejött! A nyár folyamán szerintem még végigkóstolom a kínálatot ! Majd beszámolok róla!
A fagyizó címe:
Anjuna Ice Pops
II. Lövőház utca 24
Sunshine, happiness and Anjuna Ice Pops 
 
Finally the summer is here, it means it's time to eat some ice cream . Let me tell you, I'm not a big fan of ice cream but when I heard of the concept of Anjuna Ice Pops, I coudn't wait to try it. All the ice pops are gluten free, lactose free, vegan, and all natural , made with real fruits, and some of the flavours are sugar free too. 
It was hard to choose among all the lovely flavours like mango, rhubarb and strawberry , pistachio, and so on. At the end I picked the pistachio, and it was delicious, not to sweet, creamy , I really liked it. I'll be back to try the other flavours also, I'll keep you posted!
The adress of Anjuna Ice Pops :
II. Lövőház utca 24

A bejegyzés trackback címe:

https://glutenfreebudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr68777070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása